Рубрика: Ընդհանուր

Իմ ամառը

Իմ ամառը ես սկսել եմ Թուլուզում։ Թուլուզի մայրաքաղաքը Փարիզն է, իսկ Փարիզի խորհրթանիշը իր մեծ Էֆելյան աշտարակը։ Այն անվանվել է ի պատիվ ճարտարապետ Գուստավ Էյֆելի, ում կազմակերպությունն էլ հենց ծրագրել և կառուցել է աշտարակը։ Այն վեր է խոյացել 1889 թվականին, մինչդեռ հենց նույն թվականին էլ դրվել է նրա հիմքը Համաշխարհային տոնավաճառի ժամանակ։ Հենց սկզբից էլ այն քննադատվել է ֆրանսիացի մի շարք առաջատար արվեստագետների և մտավորականների կողմից իր դիզայնի համար, սակայն ժամանակի ընթացքում այն դարձել է և՛ Ֆրանսիայի համաշխարհային տարբերանշանը, և՛ աշխարհի ամենաճանաչված կառույցներից մեկը: париз

Այն հանդիսանում է Փարիզի ամենաբարձր կառույցը, ինչպես նաև ամենաշատ այցելված հուշակոթողն ամբողջ աշխարհում։ Միայն 2011 թվականին աշտարակն է բարձրացել 6.98 միլիոն մարդ։ 2010 թվականին աշտարակն ընդունեց իր 250 միլիոներորդ այցելուին: Այն ունի 324 մետր բարձրություն։ Համեմատելու համար կարելի է նշել, որ այդպիսի բարձրություն ունի 81 հարկանի շենքը։ Դեռևս կառուցման ժամանակ Էյֆելյան աշտարակն անցավ Վաշինգտոնի հուշարձանին և արժանացավ աշխարհում մարդու կողմից ստեղծված ամենաբարձր կառույցի կոչմանը։ Այդ տիտղոսն աշտարակը պահպանեց 41 տարի։

Փարիզ              images

Դա իմ անցկացրած առաջին ճամփորդություններ ինքնաթիռով։ Թուլուզից հետո մենք եկանք Երևան և մեկ ամիս անց նորից  եկանք դպրոց։

Рубрика: Ընդհանուր

Test Your Grammar Skills

                              Yes / No Questions – Positive and Negative Gap-Fill

Write a short positive and negative answer to each question, e.g.

Is he married?                                              + Yes, he is.                — No, he isn’t.
1. Did you watch the film last night?       +Yes I did                     -No I didn’t
2. Do whales have lungs?                           +Yes they do              -No they don’t
3. Have they gone?                                      +Yes they  have          -No they  haven’t
4. Can I have a lift into town?                   +Yes I can                     -No I can’t
5. Do you know my sister?                        +Yes I do                       -No I don’t
6. Does the bus leave in an hour?           +Yes it does                    -No it doesn’t
7. Am I late?                                                 +Yes you are                    -No you aren’t
8. Could they afford to move here?        +Yes they could           -No they couldn’t
9. Did Shakespeare live here?                 +Yes he did                    -No he didn’t
10. Has Tommy told you his joke?         +Yes he has                   -No he hasn’t
11. Will you wait for me?                        +Yes I will                     -No I wont
12. Is it cold outside?                                +Yes it is                        -No it isn’t
13. Would it be better to get a loan?     +Yes it would                -No it wouldn’t
14. Are we going to the lake now?        +Yes we are                  -No we aren’t
15. Has she finished work yet?             +Yes she has                   -No she hasn’t
16. Can I have a go on that game?        +Yes I can                        -No I can’t
17. Is David’s brother an accountant? +Yes he is                         -No he isn’t
18. Will you get me a jar of coffee?      +Yes I will                        -No I wont
19. Are the team going to win?             +Yes  they are                   -No they aren’t
20. Have you got a new jacket?             +Yes I have                      -No I haven’t